Начать новую тему Ответить на тему
Статистика раздачи
Размер: 685.59 МБ | | Скачали: 2
Сидеров: 6  [0 байт/сек]    Личеров: 2  [0 байт/сек]
Пред. тема | След. тема 

Автор
Сообщение

Ответить с цитатой 

Betty Buckley

Discography / Дискография
Жанр: Vocal / Broadway / Jazz / Pop
Годы издания: 1993-2017
Продолжительность: 05:53:10
Страна исполнителя (группы): USA
Официальный сайт: http://www.bettybuckley.com/
Аудиокодек: MP3
Тип рипа: tracks
Битрейт аудио: 128-320 kbps
Источник: WEB, Google Play, Deezer
Наличие сканов в содержимом раздачи: Нет
Бетти Бакли (англ. Betty Buckley; род. 3 июля 1947) — американская актриса и певица, лауреат премии «Тони». Свою профессиональную карьеру певицы она начала в 1967 году, когда сделала свои первые записи, которые были вупущены лишь спустя сорок лет. Известна за роли в мюзиклах «1776», «Кошки» и «Бульвар Сансет», а также за участие в фильмах «Кэрри», «Неистовый» и «Сплит».
Бетти Линн Бакли – известная американская актриса театра и кино. Родилась 3-го июля 1947-го года в Форт Уорсе (Техас, США), в семье танцовщицы и журналистки Бетти Боб и отставного полковника ВВС США, декана инженерного факультета Арлингтонского Техасского университета Эрнста Бакли. Она была старшей и единственной дочерью в семье, в которой воспитывалось еще четверо детей. Один из троих ее младших братьев, Норман Бакли, стал впоследствии кино- и телевизионным продюсером.
В 1966 году, во время учебы в Техасском Христианском Университете, Бетти Бакли выиграла конкурс «Мисс Форт Уорс» и участвовала в конкурсе «Мисс Техас 1966», после которого была выдвинута на участие в конкурсе «Мисс Америка», проходившем в Атлантик Сити.
Позже Бетти Бакли вернулась в Форт Уорс, чтобы закончить учебу.
Через некоторое время она отправилась в Азию и посетила американских солдат, участвовавших в боевых действиях во Вьетнаме, - чтобы поддержать их морально.
Вернувшись на родину, Бетти Бакли стала работать репортером в Фортуорстской газете, но в 1969 году уехала в Нью Йорк, где приняла участие в знаменитом мюзикле «1776».
По-настоящему карьера Бетти Бакли началась после ее участия в мюзикле Эндрю Ллойд Вебера - «Кошки». За исполнение песни «Memory» журнал «New York Magazine» назвал ее «Голосом Бродвея».
В общем Бетти Бакли записала тринадцать сольных альбомов, не считая многочисленных записей с иными исполнителями. Бетти Бакли сделала кавер-версии многих песен известной кантри-певицы Мэри Чапин Карпентер. Сегодня она является автором песен.
Как певица, Бетти Бакли ежегодно совершает туры по стране со своей группой «Quintessence» и участвует во многих сборных концертах. В 2007-ом году в Линкольн Центре, она приняла участие в знаменитой серии «Great American Songbook».
Карьера Бетти Бакли как драматической актрисы, началась в 1976-ом году, после съемок в фильме «Carrie». После - Бетти Бакли играла одну из главных ролей в телесериале «Eight is Enough» в 1977-1981-ом годах, снималась в фильмах «Tender Mercies» (1982) Брюса Бересфорда, «Another Woman» (1988) Вуди Алена, «Frantic» (1988) Романа Полянски, а также снималась в телесериалах «Without a Trace», «Law & Order: Special Victims Unit», «Monk».
В 2017 году снялась в триллере Сплит в роли психиатра Карен Флетчер.
Бетти Бакли вышла замуж лишь однажды, - в 1972 году, - но в 1979 ее брак распался. Актриса больше никогда не жила в браке. У нее нет детей. Она живет с матерью в Форт Уорсе и преподает песенное искусство в своем родном Арлингтонском Техасском университете.
#777Жанр: Musical
Год издания диска: 1993
Продолжительность: 54:31
Издатель (лейбл): Sterling Records
Номер по каталогу: S1001-2
Информация о релизе: AllMusic
Источник: Интернет
Альбом Бетти Бакли 1993 года, который содержит известнейшие песни из лучших бродвейских мюзиклов, 8 из которых написаны Стивеном Сондхаймом, а 3 - Эндрю Ллойдом Уэббером.
Треклист:
01. Children Will Listen (from "Into The Woods")
Stephen Sondheim
02. Not While I'm Around (from "Sweeney Todd")
Stephen Sondheim
03. Never Never Land (from "Peter Pan")
Jule Styne, Mark Charlap, Trude Rittmann / Betty Comden, Adolph Green, Carolyn Leigh
04. Unexpected Song (from "Song and Dance")
Andrew Lloyd Webber / Don Black / Richard Maltby, Jr.
05. I Remember (from "Evening Primrose")
Stephen Sondheim
06. Family Medley: Children and Art / Stay With Me (from "Sunday In The Park With George / Into The Woods")
Stephen Sondheim
07. When There's No One (from "Carrie")
Michael Gore / Dean Pitchford
08. Meadowlark (from "The Baker's Wife")
Stephen Schwartz
09. I Still Believe (from "Miss Saigon")
Claude-Michel Schönberg / Alain Boublil/ Richard Maltby, Jr.
10. No One Is Alone (from "Into The Woods")
Stephen Sondheim
11. Sorry-Grateful (from "Company")
Stephen Sondheim
12. Not a Day Goes by (from "Merrily We Roll Along")
Stephen Sondheim
13. Tell Me on a Sunday (from "Song and Dance")
Andrew Lloyd Webber / Don Black / Richard Maltby, Jr.
14. Memory (from "Cats")
Andrew Lloyd Webber / T. S. Eliot
Исполнители:
Betty Buckley - Vocals, Arranger, Producer, Liner Notes
Kenny Werner - Synthesizer, Arranger, Producer, Musical Director, Director, Piano
Mary Rowell - Violin, Viola
Tony Marino - Bass
Erik Friedlander - Cello
Billy Drewes - Flute, Sax (Tenor), Sax (Soprano)
Jamey Haddad - Percussion, Drums
Продюсеры:
Kenny Werner
Betty Buckley
Персонал:
Mort Drosnes - Executive Producer
Glenn Osser - Musical Consultant, Music Consultant
Paul Wickliffe - Engineer, Mixing
A.T. Michael - Mastering
Ron Kellum - Art Direction
Michel Colombier - Arranger
Michael McDonald - Mastering
Comments:
Betty's first album with producer/arranger Kenny Werner is a beautiful album and Betty's best studio album to date. The arrangements are primarily simple piano arrangements, accented with gorgeous saxophone and strings. Highlights include "When There's No One", a song from the short-lived Broadway musical Carrie, based on the Stephen King novel, in which Betty played Carrie's mother, and "I Still Believe", from the play Miss Saigon.
#777Жанр: Jazz
Год издания диска: 2001
Продолжительность: 51:48
Издатель (лейбл): Concord Records
Номер по каталогу: CCD-4949-2
Информация о релизе: Discogs
Источник: Интернет
Запись концерта Бетти Бакли в театре Донмар в Лондоне 2000 года.
Треклист:
01. Not a Day Goes By (from "Merrily We Roll Along")
Stephen Sondheim
02. Just the Way You Look Tonight (from "Swing Time")
Jerome Kern / Dorothy Fields
03. Stars and the Moon (from "Songs for a New World")
Jason Robert Brown
04. Finding Home (from "Dream True")
Ricky Ian Gordon / Tina Landau
05. Answer Me, My Love
Fred Rauch / Carl Sigman / Gerhard Winkler
06. Migratory V/A Horse With Wings
Ricky Ian Gordon
07. Fire and Rain
James Taylor
08. Poet's Medley: Red Dress / Souvenir / Will There Really Be a Morning?
Ricky Ian Gordon/ Dorothy Parker / Ricky Ian Gordon/ Edna St. Vincent Millay / Craig Hella Johnson/ Emily Dickinson
09. Old Friend (from "I'm Getting My Act Together and Taking It on the Road")
Nancy Ford / Gretchen Cryer
10. Send In the Clowns (from "A Little Night Music")
Stephen Sondheim
11. Close to Home
Lyle Mays
12. Amazing Grace
John Newton
Исполнители:
Betty Buckley - Vocals
Kenny Werner - Piano
Tony Marino - Bass
James Haddad - Percussion
Продюсеры:
Betty Lynn Buckley
Kevin Duncan
Записан в Донмар Уэрхаус, Лондон, 31 августа и 1 сентября 200 года. Включает анотацию, написанную Бетти Бакли.
В 2002 году альбом был номинирован на Грэмми в категории "Лучший традиционный вокальный поп-альбом".
Рецензия для AllMusic от William Ruhlmann:
Recorded as part of the Divas at the Donmar series at the small Donmar Theatre in London, the concert preserved on disc here, assembled from shows performed on August 31 and September 1, 2000, is an interesting mixture of material well-chosen and arranged to complement Betty Buckley's voice. The Broadway star's timbre has an astringent quality, with a breathy vibrato that adds to its penetrating, emotional effect. She works closely with arranger/pianist Kenny Werner, who provides her with instrumental support that often amounts to a duet, echoing the quality of her voice in surprising chords and even dissonance. This is particularly the case in the two performers' take on Stephen Sondheim's "Send in the Clowns," which ends the formal set. It's a much-covered standard, of course, but Buckley and Werner practically write a new melody for it that forces the listener to hear it anew. Buckley does much the same thing with other familiar songs in the set, such as the old Nat "King" Cole hit "Answer Me My Love" and James Taylor's signature tune "Fire and Rain." But there is also much unfamiliar material, particularly compositions by up-and-coming theater writer Ricky Ian Gordon, who turns in a musical setting for poems by Dorothy Parker, Edna St. Vincent Millay, and Emily Dickinson, though such other young writers as Jason Robert Brown and Adam Guettel are also represented. Brown's contribution, "Stars and the Moon," is a song that also has been taken up by Audra McDonald, but Buckley is closer to the right age for the character who sings it, reviewing her life with some regret. Another song that plays off her experience is "Old Friend" from I'm Getting My Act Together and Taking It on the Road, which she sings with special enthusiasm, but the whole set is impressive.
#777Жанр: Jazz
Год издания диска: 2007
Продолжительность: 27:48
Издатель (лейбл): Masterworks Broadway, Playbill Records
Номер по каталогу: 88697 17320 1
Информация о релизе: Masterworks Broadway
Источник: Google Play
Это самые ранние профессиональные записи разностороннего и яркого голоса Бетти Бакли, сделанные в 1967 году. Они оставались неизданными на протяжении сорока лет. Только в 2007 году, когда Playbill Records и Sony BMG Masterworks Broadway объединились для издания нового альбома певицы "Quintessence", было получено согласие от обладательницы премии Тони на издание этих материалов. Ей, возможно, было только около девятнадцати на момент записи, но ее музыкальность, фразировка и понимание музыки уже были далеко за пределами подросткового возраста.
Треклист:
01. One Boy (From "Bye Bye Birdie")
Charles Strouse / Lee Adams
02. C'est Magnifique (From "Can-Can")
Cole Porter
03. Quando Calienta el Sol (Love Me with All of Your Heart)
Sunny Skylar/ Mario Rigual
04. They Can't Take That Away from Me (From "Shall We Dance")
George Gershwin / Ira Gershwin
05. They Were You (From "The Fantasticks")
Harvey Schmidt
06. Call Me
Tony Hatch
07. I Wanna Be Free
Tommy Boyce/ Bobby Hart
08. Where Is Love? (From "Oliver!")
Lionel Bart
09. Who Can I Turn To? (From "The Roar of the Greasepaint - The Smell of the Crowd")
Leslie Bricusse, Anthony Newley
10. My Funny Valentine (From "Babes in Arms")
Lorenz Hart
11. When I Fall in Love (From the film "One Minute to Zero")
Victor Young / Edward Heyman
Исполнители:
Betty Buckley
Под аккомпанемент:
Charlie Baxter
John Monaghan
Wayland Smajstrala
Продюсер: Betty Lynn Buckley
Исполнительные продюсеры:
Philip S. Birsh
Richard Jay-Alexander
Запись и инжениринг: T Bone Burnett (1967)
Мастеринг: Fred Kevorkian (2007)
Kevorkian Mastering, Inc.
Avatar Studios, New York
Project Supervision:
Al Schmitt and Tino Passante
Had American Idol been around in 1967, there is no doubt that Ryan Seacrest’s predecessor would have announced, “Ladies and gentlemen, your American Idol for 1967 is Betty Lynn Buckley.”
Few, in fact, have ever boasted a voice like the one the former Miss Fort Worth 1966 possesses. It is a singular voice that has wowed audiences and dazzled critics around the world. There are the rich, vibrato-filled chest tones — that powerful Broadway belt with its seemingly unending range for which she is most associated. And, then there is her upper register, an ethereal soprano that is as emotionally powerful as her biggest belt.
This theatre writer has been an ardent admirer of Buckley and her many talents for over two decades, and when I learned several years ago that Buckley had recorded an unreleased album in her youth, I began a quest to obtain a copy of, or even to have the privilege of listening to, that mysterious recording. I even penned a letter to legendary producer Rodger H. Hess — the former agent who hoped to sign Buckley after seeing her as a guest performer on the 1967 Miss America pageant and the one person I knew who possessed the ’67 recording.
Flash forward to 2007, and Playbill Records — working in conjunction with Sony BMG Masterworks Broadway — signs the Tony®-winning artist to its label. In addition to releasing her newest recording, Quintessence, the star of Cats, Sunset Boulevard and Drood agreed to allow Playbill Records a chance to listen to the 1967 recording. My publisher, Philip Birsh, is a pretty cool character, yet there was no denying the excitement in his voice when he called me one afternoon to play — over the phone — a selection from the early Buckley recording. In fact, he was so taken with the recording that he played me lengthy sections from each of the recording’s eleven tracks.
A few days after that phone call, I received a copy of the recording, and I immediately rushed to the Chelsea apartment of my friend Tod — another loyal Buckley enthusiast — and we shared an evening to remember, simply reveling in the innocence and exuberance of Buckley’s youthful tones. It is indeed a rarity when something one has waited years for lives up to expectations, but I can say, without any reservations whatsoever, that Betty Buckley 1967 was worth the wait. The recording, which you now (or are about to) hold in your very hands (!), is the earliest professional recording of Buckley that exists, and it reveals a voice whose beauty is second to none.
From the moment the recording begins — with Bye Bye Birdie’s “One Boy” — one can’t help being uplifted by the joyous sounds of Buckley’s voice. Just listen to the ease with which the notes pour out of her, or the way she effortlessly switches from bigger sounds to more gentle ones. She may have only been 19, but Buckley was already imbuing her singing with an actress’ sensibilities, and her phrasing and musicality were well beyond her years (check out her wonderful version of “They Can’t Take That Away From Me”).
Even her song list is surprisingly eclectic for a teenager: a mix of Broadway ballads, standards, pop songs and even a tune in Spanish. Picking a favorite is nearly impossible. Would it be her sly “C’est Magnifique,” her free-spirited “Call Me,” a lilting “They Were You,” the utterly charming “My Funny Valentine,” the belty “Who Can I Turn To?” or “I Wanna Be Free” with all its pure, innocent ache? I am also particularly fond of Buckley’s “Quando Calienta El Sol.” When she switches from Spanish to English, her joy in singing the lyric “Love me with all of your heart, that’s all I want love!” is utterly contagious. And when this young woman sings, “When I give my heart, it will be completely” (in “When I Fall In Love”), there is no doubt it is as sincere a statement as it is beautifully sung. In fact, listening to these eleven tracks back to back, it is no wonder Buckley landed her first Broadway role (Martha Jefferson in 1776) during her first Broadway audition on her very first day in Manhattan.
I’ve always felt that the Tony®-winning Cats star, one of the finest singing actresses that the Broadway musical theatre has ever produced, approaches her material with the skill of a masterful painter. She is wholly unconcerned with renditions of songs that have come before her own and comes to each as an artist would a blank canvas, bringing her unique gifts to the lyric and melody at hand. If an artist has a palette of colors to choose from, Buckley has her own enormous array of vocal colors. There’s aquamarine, azure, indigo, navy, royal, sapphire and turquoise, and that’s only for singin’ the blues. There are also the velvety browns of her chest voice, the smooth soft yellows of her head tones, the off-whites of her whispers, the dark black of her growls and the soaring, fiery reds of her wide-ranging belt. Yet, it is not just the voice that creates such magic, it is her consummate acting skills as well as her intelligent choice of material. Like a pointillistic painting, all these elements somehow combine to form a masterwork, and audiences can’t help but become mesmerized by the world of her artistry. That artistry may have been in its early stages in 1967, but the seeds of her magic are all there in this old, but thrillingly new recording. So, sit back, put on a pair of bell bottoms, light some incense and enjoy Betty Buckley 1967.
#777Жанр: Vocal
Год издания диска: 2008
Продолжительность: 55:38
Издатель (лейбл): Masterworks Broadway, Playbill Records
Номер по каталогу: 722058
Информация о релизе: Masterworks Broadway
Источник: Deezer
Бетти Бакли, пианист/аранжировщик Кенни Уорнер и их ансамбль исполняют баллады Сондхайма, Бернстайна, Лернера и Лоу, Роджерса и Хаммерстайна, Оскара Леванта, Хоги Кармайкла и Антониу Карлоса Жобина. Некоторые из них - знаменитые хиты из популярных мюзиклов, некоторые имеют более скромное происхождение, но все они были выбраны за их способность затрагивать струны человеческой души.
Треклист:
01. So Many Stars
Sérgio Mendes / Alan Bergman, Marilyn Bergman
02. The Surrey with the Fringe on Top (From Oklahoma!)
Oscar Hammerstein II / Richard Rodgers
03. Like a Lover
Dori Caymmi, Nelson Motta, Alan Bergman, Marilyn Bergman
04. Stardust
Hoagy Carmichael / Mitchell Parish
05. Cry Me a River
Arthur Hamilton
06. Dindi / How Insensitive
Antônio Carlos Jobim / Aloísio de Oliveira, Ray Gilbert / Vinícius de Moraes, Norman Gimbel
07. No One Is Alone (From "Into the Woods")
Stephen Sondheim
08. Anyone Can Whistle (From "Anyone Can Whistle")
Stephen Sondheim
09. Blame It on My Youth / I've Grown Accustomed to His Face (From "My Fair Lady")
Oscar Levant, Edward Heyman / Frederick Loewe, Alan Jay Lerner
10. Something's Coming (From "West Side Story")
Leonard Bernstein / Stephen Sondheim
11. The Man I Used to Love
Susan Werner
12. Get Here
Brenda Russell
Исполнители:
Vocals: Betty Buckley
Piano: Kenny Werner
Bass: Tony Marino
Reeds: Billy Drewes
Violin: Todd Reynolds
Drums: Dan Weiss
Продюсеры:
Betty Lynn Buckley
Kenny Werner
Аранжировка: Kenny Warner
Аранжировка песни "The Man I Used to Love": Clifford Carter
Исполнительные продюсеры:
Philip S. Birsh
Richard Jay-Alexander
Запись, миксинг и мастеринг: Paul Wickliffe
Альбом записан на Charleston Road Studios, Hampton, NJ
Миксинг и мастеринг произведен на Skyline Productions, Inc. in Warren, NJ
In June 2006 I was asked to play the legendary Blue Note Jazz Club in New York City, with my long time ensemble of musicians. I was thrilled with the invitation. The opportunity inspired me to ask my musical director, arranger and pianist Kenny Werner to pull out all the stops and give me the kind of charts that let us run free. That’s what he did. After almost eighteen years of collaboration I think he has outdone himself here. His glorious arrangements set my soul free and allow me to sing with abandon, in this, our sixth studio album and, in all, our ninth recording together.
He knows after all these years what colors touch me most and what I want to hear to create the landscape for the stories I need to tell. The gratitude I feel for his presence in my life really cannot be put into words. The music I hear inside myself would not be in this world without his generosity, kindness, patience, passion, love and support. It is my longest relationship outside of my family of origin. He is my dear friend and beloved musical companion. I feel like I am running through a wild and beautiful landscape—spacious, austere, sometimes bleak and sometimes filled with such magic, sometimes terrible and then warm and tender. But with Kenny as my companion, we venture together and wander through the most subtle and vivid colors of human experience. I am brave with him and my quintessential musicians, to confront and touch the soul, and sing about all things human.
It is with great appreciation to Playbill Records/Sony BMG Masterworks Broadway that we give you this collection of music. Phil Birsh and Richard Jay-Alexander are the godfathers of this recording. Their faith and belief in me have been such a gift. Thank you, gentlemen, with all my heart.
#777Жанр: Jazz
Год издания диска: 2012
Продолжительность:
Издатель (лейбл): Palmetto Records
Номер по каталогу: PM 2158
Информация о релизе: AllMusic
Источник: Deezer
Альбом вдохновлен шоу Бетти Бакли, которое с большим успехом дебютировало в 2011 году в Feinstein's в отеле Loews Regency в Нью-Йорке, где певица исполила классические бродвейские песни, ставшие популярными в мужском исполнении.
Треклист:
01. I Can See It (From "The Fantasticks")
Harvey Schmidt / Tom Jones
02. My Defenses Are Down (From "Annie Get Your Gun")
Irving Berlin
03. The Jet Song (From "West Side Story")
Leonard Bernstein / Stephen Sondheim
04. Maria (From "West Side Story")
Leonard Bernstein / Stephen Sondheim
05. I Won't Dance (From the film "Roberta")
Jerome Kern / Oscar Hammerstein II, Otto Harback, Jimmy McHugh & Dorothy Fields
06. Venice (From "Elegies")
William Finn
07. Luck Be a Lady (From "Guys and Dolls")
Frank Loesser
08. Song on the Sand (From "La Cage Aux Folles")
Jerry Herman
09. Hymn to Her (Adapted from the song "A Hymn To Him" from "My Fair Lady")
Frederick Loewe, arr. Eric Stern / Alan Jay Lerner, Eric Kornfeld
10. Come Back to Me (From "On a Clear Day You Can See Forever")
Burton Lane / Alan Jay Lerner
11. Hey There (From "Pajama Game")
Richard Adler, Jerry Ross
12. Sweeney Todd Suite: Not While I'm Around / Johanna / My Friends (From "Sweeney Todd")
Stephen Sondheim
13. Corner of the Sky (From "Pippin")
Stephen Schwartz
14. More I Cannot Wish You (From "Guys and Dolls")
Frank Loesser
Исполнители:
Betty Buckley - Vocals, Producer, Liner Notes
Christian Jacob - Arranger, Piano
Peter Barshay - Bass
Matt Betton - Drums
Персонал:
Eric Stern - Arranger, Editing, Music Adaptations
Reuben Cohen - Mastering
Jason Wormer - Mixing
Kyle Ford - Engineer
Ron Tuttle - Piano Tuner
Carol Bobolts - Graphic Design
John Boone - Session Photographer
Myriam Santos - Cover Photo, Photography
Альбом записан в Лос-Анжелесе на легендарной студии Sound Factory.
#777Жанр: Jazz
Год издания диска: 2017
Продолжительность: 01:45:49
Издатель (лейбл): MRI / Palmetto Records
Номер по каталогу: PM 2185
Информация о релизе: Playbill
Источник: Deezer
После недавнего успеха в новом фильме М. Найта Шьямалана "Сплит", 7 апреля 2017 года Бетти Бакли выпустила на лейбле Palmetto Records новый двойной альбом с записью своего шоу "Story Songs". Шоу дебютировало в Joe's Pub в Нью-Йорке осенью 2016 года и получила прекрасные отзывы в Нью-Йорк Таймз. В шоу "Stroy Songs" играет музыкальный квартет, который включает в себя многократного номинанта на премию Грэмми, джазового пианиста Кристиана Джейкоба.
Треклист:
01. You've Got to Be Taught (from "South Pacific")
Richard Rodgers / Oscar Hammerstein II
02. Cassandra
Jason Robert Brown
03. High and Dry
Radiohead
04. Chanson (from "The Baker's Wife")
Stephen Schwartz
05. All Things in Time
Jason Robert Brown
06. Old Flame
Joe Iconis
07. Another Life (from "The Bridges of Madison County")
Jason Robert Brown
08. Prayer in Open D
Emmylou Harris
09. September Song (from "Knickerbocker Holiday")
Kurt Weill / Maxwell Anderson
10. Don't Give Up
Peter Gabriel
11. Throw It Away
Abbey Lincoln
Исполнители:
Betty Buckley - Vocals
Christian Jacob - Piano
Oz Noy - Guitars
Trey Henry - Bass
Ray Brinker - Drums
Запись сделана в театре Samueli в Центре искусств Сегерстрём в Коста-Меса, Калифорния.
01. How Long Has This Been Going? [Piano Solo]
George Gershwin / Ira Gershwin
02. Practical Arrangement
Sting
03. Stephen Bruton Story
04. Too Many Memories
Stephen Bruton
05. Bird on a Wire
Leonard Cohen
06. Howard Dasilva Story
07. Both Sides Now
Joni Mitchell
08. Elaine Stritch Story (from "Follies")
Stephen Sondheim
09. I'm Still Here
Stephen Sondheim
Исполнители:
Betty Buckley - Vocals
Christian Jacob - Piano
Oz Noy - Guitars
Tony Marino - Bass
Todd Isler - Drums
Запись сделана в Joe’s Pub в Public Theater, Нью-Йорк.
Внимание! Торрент перезалит 06.05.2017.
Добавлены два альбома:
1. Stars And The Moon - Live At The Donmar (2001)
2. Quintessence (2008)
Добавлены альбомы:
1. 1967 (2007)
2. Ah, Men! The Boys of Broadway (2012)
3. Story Songs (2017)
Обновлено:
4. Quintessence (2008) - до 320 kbps
Скачавшие, пожалуйста, оставайтесь на раздаче!
Правила, инструкции, FAQ!!!
Торрент   Скачать торрент Магнет ссылка
Скачать торрент
[ Размер 21.75 КБ / Просмотров 63 ]

Статус
Проверен 
 
Размер  685.59 МБ
Приватный: Нет (DHT включён)
.torrent скачан  2
Как залить торрент? | Как скачать Torrent? | Ошибка в торренте? Качайте магнет  


     Отправить личное сообщение
   
Страница 1 из 1
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Сейчас эту тему просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!