Начать новую тему Ответить на тему
Статистика раздачи
Размер: 3.96 МБ | | Скачали: 0
Сидеров: 0  [0 байт/сек]    Личеров: 0  [0 байт/сек]
Пред. тема | След. тема 

Автор
Сообщение

Ответить с цитатой 

Getting Started with Unity

Год: 2013
Автор: Patrick Felicia
Издательство: Packt
ISBN: 978-1-84969-584-8
Язык: Английский
Формат: PDF/EPUB
Качество: Изначально компьютерное (eBook)
Интерактивное оглавление: Да
Количество страниц: 170
Описание: Unity is a game development engine which is fully integrated with a complete set of intuitive tools and rapid workflows used to create interactive 3D content. Unity is best used for making great games that can deploy to numerous platforms. “Getting Started with Unity” guides you progressively through the necessary steps to create a survival game using Unity3D’s built-in objects and components, JavaScript, animations with Mecanim, and some basic AI. In this book, you will be introduced to a wide range of the core features used for games developed with Unity3D, including the user interface and much more. Furthermore, you will also learn about essential aspects like transformations, scripting, navigation, and built-in controllers. Beginning with an introduction to the user interface, you will learn the necessary skills required to create a survival video game. Each section is a stepping-stone toward the completion of the final game. By the end of the book, you will have created an indoor level with enemies, AI, weapons, objects to collect, and all the logic to control the game.
What you will learn from this book
- Understand the different layouts, windows, and shortcuts, and navigate through scenes
- Use, combine, and transform built-in objects and components including textures, water, GUI elements, controllers, lights, particles, and shapes
- Understand different types of colliders, individualize objects with tags, apply colliders, and manage collisions through scripting
- Learn how to create scripts, understand and use the default functions, and employ the console for debugging purposes
- Access and modify game objects’ properties through scripting
- Create functions, pass and access variables, and call functions between scripts
- Implement basic AI for path-finding or user detection
- Load scenes, navigate through scenes, and create persistent objects across scenes
Preface 1
Chapter 1: Getting to Know Unity3D 7
Chapter 2: Creating a Maze with Built-in Objects 31
Chapter 3: Using Scripts to Interact with Objects 43
Chapter 4: Creating and Tracking Objects 67
Chapter 5: Bringing Your Game to Life with AI and Animations 89
Chapter 6: Finalizing and Optimizing Your Game 115
Index 147
Опубликовано группой
Правила, инструкции, FAQ!!!
Торрент   Скачать торрент Магнет ссылка
Скачать торрент
[ Размер 5.58 КБ / Просмотров 56 ]

Статус
Проверен 
 
Размер  3.96 МБ
Приватный: Нет (DHT включён)
.torrent скачан  0
Как залить торрент? | Как скачать Torrent? | Ошибка в торренте? Качайте магнет  


     Отправить личное сообщение
   
Страница 1 из 1
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Сейчас эту тему просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!