Начать новую тему Ответить на тему
Статистика раздачи
Размер: 38.12 МБ | | Скачали: 99
Сидеров: 0  [0 байт/сек]    Личеров: 0  [0 байт/сек]
Пред. тема | След. тема 

Автор
Сообщение

Ответить с цитатой 

Beginning WebGL for HTML5

Год: 2012
Автор: Brian Danchilla
Издательство: Apress
ISBN: 978-1-4302-3996-3
Серия: The Expert's Voice in Web Development
Язык: Английский
Формат: PDF/EPUB
Качество: Изначально компьютерное (eBook)
Интерактивное оглавление: Да
Количество страниц: 356
Описание:

Beginning WebGL for HTML5 gets you rapidly up to speed with WebGL, a powerful new graphics language within the browser. You'll render realistic scenes with advanced lighting models, shadows, blending and textures. You'll also use mathematics to model fractals and particle systems. Going beyond that, Beginning WebGL for HTML5 presents advanced vertex and fragment shader usage for creating stunning, top-end results.

You'll benefit from using modern frameworks to rapidly develop complex scenes, and make use of many tools to help improve rendering performance and debugging. Beginning WebGL for HTML5 builds your critical WebGL development skills while being enjoyable at each step of the way.

Quickly get up to speed with WebGL
Render realistic scenes
Work faster with frameworks
Improve rendering performance

What you’ll learn

A scene setup and rendering refresher
Advanced GLSL usages
Rendering realistic scenes with lighting, blending, reflections, shadows and more
The current state of WebGL mobile support
Performance optimizations
Enhancing productivity by using existing frameworks and loading models

Who this book is for

Beginning WebGL for HTML5 is for the graphics enthusiast who is ready to bring their skillset to the next level and create more realistic, beautiful scenes. Beginning WebGL for HTML5 is a great choice for someone with existing OpenGL or Canvas 2D knowledge wanting to transition to WebGL. It is an excellent choice for those wanting to have high performance graphics coded in minimal time.
Chapter 1: Setting The Scene
Chapter 2: Shaders 101
Chapter 3: Textures and Lighting
Chapter 4: Increasing Realism
Chapter 5: Physics
Chapter 6: Fractals, Height Maps, and Particle Systems
Chapter 7: Three.js Framework
Chapter 8: Productivity Tools
Chapter 9: Debugging and Performance
Chapter 10: Effects, Tips and Tricks
Afterword: The Future of WebGL
Appendix A: Essential HTML5 and JavaScript
Appendix B: Graphics Refresher
Appendix C: WebGL Spec. Odds and Ends
Appendix D: Additional Resources
Index
Правила, инструкции, FAQ!!!
Торрент   Скачать торрент Магнет ссылка
Скачать торрент
[ Размер 47.26 КБ / Просмотров 81 ]

Статус
Проверен 
 
Размер  38.12 МБ
Приватный: Нет (DHT включён)
.torrent скачан  99
Как залить торрент? | Как скачать Torrent? | Ошибка в торренте? Качайте магнет  


     Отправить личное сообщение
   
Страница 1 из 1
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Сейчас эту тему просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!