Начать новую тему Ответить на тему
Статистика раздачи
Размер: 4.35 МБ | | Скачали: 0
Сидеров: 0  [0 байт/сек]    Личеров: 0  [0 байт/сек]
Пред. тема | След. тема 

Автор
Сообщение

Ответить с цитатой 

AdvancED ActionScript 3.0 Animation

Год: 2008
Автор: Keith Peters
Жанр: Компьютерная литература
Издательство: friends of ED
ISBN: 978-1-4302-1608-7
Язык: Английский
Формат: PDF
Качество: Изначально компьютерное (eBook)
Количество страниц: 452

Описание: This book is a compilation of advanced ActionScript 3.0 animation techniques for any user creating games, user interaction, or motion control with ActionScript. It's a compilation of topics that follow on from the author's earlier book, Foundation ActionScript 3.0 Animation: Making Things Move, and things that became possible in the most recent version of Flash: Flash Player 10. This book covers a diverse selection of topics that don't necessarily lead one into the other. You don't need to start with Chapter 1 and read it cover to cover. Just start with any chapter that looks interesting and jump around as you see fit. In this book, you'll find chapters on advanced collision detection, artificial intelligence and steering behaviors, isometric projection, using the camera and microphone for input, 3D, and much, much more.

The book is also more experimental in nature. The techniques shown here might not be the best way to do things, but they should work well and get you started in your own efforts to achieve a perfect implementation. In fact, many of the chapters can be seen as introductions to very complex topics that could fill a whole book by themselves. Many of these subjects have been extensively covered elsewhere, but not necessarily targeted for Flash or ActionScript 3.0. So it took a fair amount of work to pull the data together and get it all working and explain it all clearly in ActionScript. This book will inspire you to find out about subjects that you might not have considered before, acting as a springboard into your own research into the possibilities of ActionScript 3.0.
In this book, you'll learn how to:

Leverage Flash 10 3D, the new drawing API commands, and Pixel Bender
Create isometric worlds for games
Construct powerful artificial intelligence routines including pathfinding, steering,
and flocking behaviors
Use numerical integration for real world physics effects
Build advanced collision detection routines for more accurate simulations
Advanced Collision Detection
Steering Behaviors
Isometric Projection
Pathfinding
Alternate Input: The Camera and Microphone
Advanced Physics: Numerical Integration
3D in Flash 10
Flash 10 Drawing API
Pixel Bender
Tween Engines
Правила, инструкции, FAQ!!!
Торрент   Скачать торрент Магнет ссылка
Скачать торрент
[ Размер 1.84 КБ / Просмотров 24 ]

Статус
Проверен 
 
Размер  4.35 МБ
Приватный: Нет (DHT включён)
.torrent скачан  0
Как залить торрент? | Как скачать Torrent? | Ошибка в торренте? Качайте магнет  


     Отправить личное сообщение
   
Страница 1 из 1
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Сейчас эту тему просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
Ресурс не предоставляет электронные версии произведений, а занимается лишь коллекционированием и каталогизацией ссылок, присылаемых и публикуемых на форуме нашими читателями. Если вы являетесь правообладателем какого-либо представленного материала и не желаете чтобы ссылка на него находилась в нашем каталоге, свяжитесь с нами и мы незамедлительно удалим её. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!